Általános szerződési és Felhasználási feltételek

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a mentalpro.hu/rehacom.hu oldalnak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben annak minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, a szerződés kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, a későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A weboldalon nem működik webáruház. A weboldal működésével és a mentalpro.hu oldalon bemutatott termékek megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

Üzemeltetői adatok ismertetése

Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása

A kínált termékek kategória besorolása

Rendelési információk ismertetése

A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

Rendelés lépéseinek bemutatása

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése

Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása

Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Jótállási, garanciális információk, tudnivalók

Az elállási jog ismertetése

Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató

Adatkezelési információk

Panaszkezelési tájékoztató (Melléklet: Jegyzőkönyv panaszbejelentéshez)

Üzemeltetői adatok

Cégnév: Vitál Pro Vezetési Tanácsadó és Szolgáltató Kft. (továbbiakban Vitál Pro Kft.)

Székhely: H-1082 Budapest, Üllői út 66A. 2/2.

Adószám: 13524849-2-42

Cégjegyzék szám: Cg. 01-09-739792

Kibocsájtó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Szerződés nyelve: Magyar

Elektronikus elérhetőség: info@mentalpro.hu

Telefonos elérhetőség: +36 1 210 0827

Számlaszám: 10918001-00000024-10210004

Kereskedelmi tevékenység nyilvántartási száma: 7493/2018

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek megrendelhetőek személyesen (Ügyfélszolgálatunkon) vagy elektronikus levélben.

A termékek átvételére lehetőség van a megrendelés során rögzített módon: személyesen (Ügyfélszolgálatunkon) vagy házhoz szállítással.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

Kognitív fejlesztő szoftver (orvostechnikai eszköz)

Speciális számítógép-billentyűzet a kognitív fejlesztő szoftver működtetéséhez (orvostechnikai eszköz)

Kognitív fejlesztő terápiás kiegészítők

Rendelési információk

A megjelenített termékek írásban (elektronikus levélben) vagy személyesen rendelhetők meg. Megrendelést kizárólag a Vitál Pro Kft. által rendelkezésre bocsátott megrendelő sablon használatával, annak a megrendelő által történő aláírásával fogadunk el. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27 %-os áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás megtekinthető a Szállítási feltételek menüpont alatt.

A mentalpro.hu oldalon található termékkategóriák között böngészhet. Ha olyan kategóriába lép, ahol termékek találhatók, akkor ott megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását és árát. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képe és neve mellett látható jelzésre. Ekkor a termék gyártói oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat.

Rendelés menete

1.  Minden általunk forgalmazott termék neve mellett szerepel egy termékazonosító. A kiválasztott termék/termékek nevét, azonosítóját és igényelt darabszámát a megrendelő írásban (mentalpro.hu weboldalon keresztül vagy e-mailben az info@mentalpro.hu címre) vagy személyesen juttatja el Ügyfélszolgálatunkra (1082 Budapest, Üllői út 66A. 2/2. Munkanapokon 9:00-14:00), kapcsolat-felvételi adatainak megadásával. Ügyfélszolgálatunk a kiválasztott termékekről a kiválasztás napján érvényes, aktuális árak szerint árajánlatot készít, és azt a megrendelés által használt útvonalon eljuttatja megrendelőnek.

2.  Megrendelő az árajánlaton véglegesíti a megrendelő adatait és a szállítási címet, kiválasztja a neki legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett dönt, akkor az ajánlatot aláírásával véglegesíti és írásban eljuttatja megrendelését, vagy e-mailben az info@mentalpro.hu címre vagy személyesen a 1082 Budapest, Üllői út 66A. 2/2. cím alatti Ügyfélszolgálatra.

3.  A véglegesített rendelés beérkezéséről a Megrendelő által megadott e-mail címre automatikus visszaigazolást küldünk. Ez tartalmazza megrendelése adatait, a szállítás/átvétel várható időpontját, valamint a kiállított számla másolatát. Amennyiben nem kap ilyen levelet, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot! A számla eredeti példányát postai úton küldjük meg, vagy átveheti azt személyesen Ügyfélszolgálatunkon.

4. A megrendelés ellenértékének a Vitál Pro Kft. számlájára történő beérkezését vagy készpénzes kifizetését követen megkezdődik a rendelési csomag összeállítása. A csomag összeállításához szükséges lehet a megrendelt termék külső beszállítóktól történő megrendelése, illetve a megrendelt áru beérkezése. Az megrendelés összeállításának befejeződéséről a Megrendelő által megadott e-mail címre küldünk egy értesítést. Ezt követően a megrendelt csomag a megrendelés során rögzített módon kerül a Megrendelőhöz eljuttatásra: házhozszállítással vagy személyes átvétellel az Ügyfélszolgálaton.

Esetenként – speciális szoftver vásárlása esetén – a megrendelt termék, illetve az annak használatához szükséges kód – elektronikus úton is megküldésre kerülhet Megrendelő számára, minden esetben Megrendelővel egyeztetett módon.

Regisztráció

Amennyiben vásárolni szeretne a www.mentalpro.hu oldalon forgalmazott termékekből, úgy az első megrendelés alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét. Az első megrendelés során jelezheti hírlevél igényét is. A hírlevél igénylés a későbbiekben bármikor törölhető. Az első megrendelés véglegesítéséhez kapcsolódóan szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. Minden megrendelést, így az első megrendelés során történő regisztrációt is e-mailben visszaigazoljuk az Ön számára. A vevő köteles a számára a regisztrációhoz, valamint az egyes megrendelésekhez kapcsolódóan megadott azonosítókat bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és megrendelési azonosítója helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki más szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, azaz minden e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár!


A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1-3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, a teljesítési határidő általában 1-3 hét. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! Visszautasítás esetén a termék előre kiegyenlített vételára visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja

1. banki előre utalással: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, melyre hivatkozni kell az átutalás során. Amennyiben az átutalt összeg megérkezik számlaszámunkra (a tranzakció általában másnap reggelre megérkezik), azt 24 órán belül visszajelezzük Önnek, és megadjuk a termék Ügyfélszolgálatunkra érkezésének várható időpontját.

2. személyes befizetéssel: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor lehetősége van a termék árát Ügyfélszolgálatunkon készpénzben is kifizetni.

Utánvéttel történő megrendelésre nincs lehetőség!

Ezt követően – az Ön megrendeléskor történt választásának megfelelően – veheti azt át személyesen terméket ügyfélszolgálatunkon, vagy adjuk át a futárszolgálatnak házhoz szállítás céljából, hogy a terméket az Ön rendelési címére szállíttassuk.

Banki utalás esetén a fizetendő végösszeget kérjük a megadott bankszámlára utalni. Raktáron nem lévő termék esetében a termék gyártótól való megrendelése és az országba való beszállítása, raktáron levő termék esetén a megrendelt csomag összeállítása az összeg számlánkra érkezése után kezdődik meg. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Házhoz szállítás díjszabása

– Rendelési érték 0-9.999.- Ft között – Házhoz szállítás díja: 1.990.- Ft.
– Rendelési érték 10.000-99.999.- Ft között – Házhoz szállítás díja: 3.990.- Ft.
– Rendelési érték 100.000.- Ft felett Házhoz szállítás díja: 5.990.- Ft.

Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében 1-3 nap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, a szállítás várható határideje általában 1-3 hét. Beszállítóink határidőre történő teljesítéséért felelősséget nem vállalunk, így a megrendelt áru esetleges késedelmes beérkezése esetén a szállítási idő is megnövekedhet.

Házhoz szállítási információk

A Vitál Pro Kft. megrendeléseit az GLS  futárszolgálat futárjai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.

Megrendelő kérése esetén másik szolgáltató igénybe vétele is lehetséges, külön egyedi megállapodás szerint.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Garancia

A termékre a vásárlás napjától számított 1-5 év garanciát vállalunk terméktől függően. A garancia jegy alapján a vásárlót a jótállási időn belül meghibásodott termék díjmentes javítása illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.
Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén.
A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket Ügyfélszolgálatunkra juttathatja el, illetve küldheti, a H-1082 Budapest, Üllői út 66A 2/2. (Vitál Pro Kft.) címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. Ilyen esetek az alábbiak:

  • Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.

  • Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.

  • Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

  • A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:

4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát

a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig,

b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja.

(3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére – a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve – a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben – a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb, mint nyolc munkanap van hátra.

(4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.

(5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

(6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot:

a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;

b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;

c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;

d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;

e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;

f) szerencsejáték-szerződés esetében.

A törvény további részletei itt: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, személyesen vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton, személyesen vagy futárszolgálat segítségéve juttassa a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni.

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (Például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt.) A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a  Vásárló által megadott bankszámla számra visszatérítjük a termék vételárát.

Panaszkezelés

I. A panasz bejelentésének módjai

1. Szóbeli panasz:

a) személyesen: Ügyfélszolgálatunkon (1082 Budapest, Üllői út 66/A 2.em. 2. ajtó) munkanapokon, 9 és 14 óra között

2. Írásbeli panasz:

a) személyesen vagy más által átadott irat útján,

b) postai úton (1082 Budapest, Üllői út 66/A 2.em. 2. ajtó, Vitál Pro Kft.),

c) elektronikus levélben (info@ mentalpro.hu).

3. Meghatalmazott útján. Amennyiben az ügyfél meghatalmazott útján jár el, a meghatalmazást közokiratba vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba kell foglalni.

II. A panasz kivizsgálása

A panasz kivizsgálása térítésmentes, azért külön díj nem számolható fel. A panasz kivizsgálása az összes vonatkozó körülmény figyelembevételével történik.

1. Szóbeli panasz

1.1. A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és lehetőség szerint orvosolni. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel.

1.2. Ha az ügyfél a szóbeli panasz kezelésével nem ért egyet, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel.

1.3. A jegyzőkönyv egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén az ügyfélnek át kell adni. Ebben az esetben a panaszra adott, indokolással ellátott választ a közlést követő 30 naptári napon belül kell megküldeni.

1.4. Amennyiben jogszabály jegyzőkönyv készítését írja elő, a jegyzőkönyv legalább az alábbiakat tartalmazza:

a) az ügyfél neve,

b) az ügyfél lakcíme, székhelye, illetve amennyiben szükséges, levelezési címe,

c) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

d) az ügyfél panaszának részletes leírása, a panasszal érintett kifogások elkülönítetten történő rögzítésével, annak érdekében, hogy az ügyfél panaszában foglalt valamennyi kifogás teljes körűen kivizsgálásra kerüljön,

e) a panasszal érintett szerződés száma, ügytől függően ügyfélszám, illetve a tag pénztári azonosítója,

f) az ügyfél által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

g) amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, – telefonon közölt szóbeli panasz kivételével – a jegyzőkönyvet felvevő személy és az ügyfél aláírása,

h) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje és

i) a panasszal érintett szolgáltató neve és címe.

2. Írásbeli panasz:

Az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontot a panasz közlését követő 30 naptári napon belül kell megküldeni az ügyfélnek.

A panasz jogosságát, az okával kapcsolatos körülményeket a forgalmazó Vitál Pro Kft. ügyvezetője kivizsgálja és igyekszik mihamarabb lezárni, valamint a panasztevőt a vizsgálat eredményéről írásban tájékoztatni. Az el nem fogadott reklamációról is haladéktalanul, írásban értesítjük a panasztevőt, a reklamáció visszautasításának indoklásával.

III. A panasszal kapcsolatos adatkezelés szabályai

1. A szolgáltató a panaszkezelés során különösen a következő adatokat kérheti az ügyféltől:

a) neve,

b) szerződésszám,

c) lakcíme, székhelye, levelezési címe,

d) telefonszáma,

e) értesítés módja,

f) panasszal érintett termék vagy szolgáltatás,

g) panasz leírása, oka,

h) ügyfél igénye,

i) a panasz alátámasztásához szükséges, az ügyfél birtokában lévő olyan dokumentumok másolata, amely a szolgáltatónál nem áll rendelkezésre,

j) meghatalmazott útján eljáró ügyfél esetében érvényes meghatalmazás és

k) a panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat.

2. A panaszt benyújtó ügyfél adatait az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezeljük.

IV. A panasz nyilvántartása

1. A panaszokról, valamint az azok rendezését, megoldását szolgáló intézkedésekről nyilvántartást vezetünk. A nyilvántartás tartalmazza:

a) a panasz leírását, a panasz tárgyát képező esemény vagy tény megjelölését,

b) a panasz benyújtásának időpontját,

c) a panasz rendezésére vagy megoldására szolgáló intézkedés leírását, elutasítás esetén annak indokát,

d) az intézkedés teljesítésének határidejét és a végrehajtásért felelős személy megnevezését,

e) a panaszra adott válaszlevél postára adásának dátumát.

2. A panaszt és az arra adott választ három évig meg kell őrizni.

V. Panaszkezeléshez fűződő tájékoztatási kötelezettség

A panasz elutasítása vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén a fogyasztónak minősülő ügyfél az alábbiakhoz fordulhat:

a) Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Telefon: (1) 459 4800
Email: nfh@nfh.hu

www.nfh.hu

b) Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: (1) 488-2131
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

www.bekeltet.hu

c) bíróság.

VI. Hatályba léptetés és közzététel

Jelen Szabályzat 2018. január 1-től hatályos, és visszavonásig érvényes.

A mentalpro.hu oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Vitál Pro Kft. által üzemeltetett mentalpro.hu oldal általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Jegyzőkönyv minta

Vitál Pro Kft. irányába szóló panaszbejelentés

Ügyfél adatai

 

Neve
Lakcíme
Levelezési címe
Email címe
Telefonszáma

 

Meghatalmazott esetén kérjük az érvényes maghatalmazás csatolását.

Jegyzőkönyv-felvétel

Helye
Időpontja
Módja
A panasszal érintett termék neve

A panasszal érintett termék száma

Ügyfélpanasz részletes leírása, oka, az ügyfél igénye:

 

 

A panasz alátámasztásához szükséges iratok, dokumentumok, egyéb bizonyítékok:

 

Szolgáltató tölti ki:

Panasz azonosítószáma

Szerződés száma

Ügyfélszám

Pénztári azonosító

A vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról (amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges):

 

 

 

 

 

A jegyzőkönyvet felvette:

Név Aláírás Dátum

 

Ügyfél aláírása: